Caprice Decor SRL asigură livrarea produselor comercializate pe site-ul www.capricedecor.ro pe întreg teritoriul României, prin intermediul firmelor de curierat partenere. Procesul de livrare este organizat astfel încât produsele să ajungă în condiții optime, rapid și în siguranță.
După primirea comenzii în sistem, un operator Caprice Decor SRL va contacta clientul telefonic sau prin e-mail, în următoarele ore lucrătoare, pentru confirmarea detaliilor comenzii, verificarea produselor solicitate și stabilirea pașilor următori necesari pentru o livrare reușită și fără surprize.
Durata de livrare este indicată în pagina fiecărui produs, la secțiunea „Durata de livrare”, aflată sub mențiunea „Stare stoc”. Acest termen este estimativ și poate varia în funcție de disponibilitatea produsului, volumul comenzilor și perioada de procesare la furnizor.
Produsele aflate în stoc se livrează, de regulă, în termen de 1–3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, în timp ce produsele aduse la comandă specială pot avea un termen de livrare extins, de regulă între 7–21 zile lucrătoare, în funcție de producător și transportul internațional.
Livrarea produselor se efectuează prin firme de curierat rapid și transportatori specializați, în funcție de tipul, dimensiunea și greutatea produselor. Alegerea curierului se face automat de către Caprice Decor SRL, în scopul protejării produsului și optimizării costurilor de transport.
Comenzile voluminoase (de exemplu: uși de interior, pardoseli, elemente decorative din polistiren sau lemn) pot fi livrate prin transportatori dedicați, care asigură manipularea corespunzătoare a coletelor fragile sau de dimensiuni mari.
Costurile de transport sunt calculate automat în funcție de greutatea totală a coletului, valoarea comenzii și localitatea de livrare. Pentru comenzile ce depășesc o anumită valoare, livrarea poate fi gratuită, în funcție de promoțiile active afișate pe site.
La primirea coletului, clientul are obligația de a verifica integritatea ambalajului. În cazul în care se constată deteriorări vizibile, se recomandă refuzarea coletului și completarea unui proces-verbal de constatare împreună cu agentul de curierat. Reclamarea eventualelor neconformități trebuie făcută în cel mult 24 de ore de la primirea coletului, la adresa marius.ilinca@capricedecor.ro.
Produsele care nu se află în stoc și sunt aduse la comandă specială la solicitarea expresă a clientului, conform specificațiilor acestuia (culoare, finisaj, dimensiune etc.), nu pot fi returnate conform art. 16 lit. c) din OUG 34/2014. Acest aspect este menționat în mod explicit pe paginile produselor respective și în confirmarea comenzii.
Pentru orice nelămuriri legate de livrare, termene sau costuri, echipa Caprice Decor SRL vă stă la dispoziție la adresa de e-mail marius.ilinca@capricedecor.ro sau la numărul de telefon afișat în secțiunea Contact de pe site.